مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

تقویت تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی اولویت مهم سازمان است

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان،گفت:تعمیق و تقویت تعاملات بین تامین اجتماعی و گروه های اقتصادی از جمله کارفرمایان و کارآفرینان استان از اولویت ها و رویکردهای مهم سازمان است.

به گزارش همای سعادت،کرم گودرزی در جشنواره معرفی و تکریم کارفر مایان برتر لرستان که ۲۵ بهمن در سالن همایش های تامین اجتماعی با حضور معاون اقتصادی استانداری وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و فعالان کارفرمایی ،کارگری وبازنشستگی برگزار شد،اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار ترویج پیدا کند و همچنین تقویت و توسعه تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی، افزایش رضایتمندی در بین گروه‌های کارفرمایی و الگوسازی از کارفرمایان در تولید و کارفرمایی است.

وی بیان کرد: شاخص‌هایی که برای انتخاب کارفرمایان برتر مدنظر قرار دادیم نهادینه کردن تولید کالای ایرانی با تحقق شعار سال، استفاده از فناوری و فنون دانش بنیان، افزایش تعداد کارگران و بیمه شده، نداشتن بدهی معوق و جاری، نداشتن دعاوی ماده ۱۴۸ قانون کار بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان افزود:کارفرماهایی که شاخص‌های فرهنگی را نیزدر محیط کاری مدنظر قرار دادند، ویا استفاده از سامانه های غیرحضوری از دیگر شاخص‌های مورد نظر ما بوده است.

وی تصریح کرد:در حال حاضر ۵۷ سرویس مجازی وغیر حضوری داریم که باعث شده حضور مردم در ادارات تأمین اجتماعی خیلی کمتر از گذشته شود.

انتهای پیام/