تلاش راهداران در محورهای مواصلاتی استان قابل تقدیر است

معاون استاندار لرستان،گفت: تلاش راهداران درایمن سازی راهها و خدمت رسانی بموقع به رانندگان و مسافران در محورهای مواصلاتی استان شایسته تقدیر است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، احمدرضا دالوند طی آیین گرامی‌داشت هفته حمل‌ونقل در لرستان، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی خاص و نیز کریدورهای مهمی که از لرستان عبور می‌کنند، باعث شده تا این استان به لحاظ حمل و نقل از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

وی از وظایف مهم این حوزه جابجایی بخش اعظمی از مسافران به نقاط مختلف کشور عنوان کرد و با بیان اینکه توسعه حمل و نقل نقش اساسی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال و نیز تولید ثروت در کشور دارد، افزود: حمل‌ و نقل و جابجایی کالاها در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع، مصرف و ارائه خدمات نقش غیرقابل انکاری در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی ایفا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌عنوان متولی نگه‌داری، بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های کشور جایگاه ویژه‌ای در توسعه و افزایش بهره‌وری اقتصاد کشور دارد.

وی مهم‌ترین مشکلات مهاجرت روستاها به شهر و ایجاد حاشیه‌نشینی را جاده و ضعف در زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: طی یک سال گذشته راهداری استان حدود ۱۷۱ کیلومتر از راه‌های روستایی را آسفالت کرده است.

دالوند آماده باش کامل و تلاش راهداران هنگام سرما و بارندگی بویژه بارش برف در محورهای مواصلاتی استان را که موجب برقراری امنیت و روان شدن تردد در جاده‌ها گشته را شایسته تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه طی سفر رییس جمهور به لرستان اعتبارات خوبی برای اجرایی شدن چندین بزرگراه در استان اختصاص داده شده است، افزود: این پروژه‌ها در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/