تلاش ناجا برای برقراری امنیت در انتخابات

سردار الهی گفت: ناجا برای برقراری امنیت در انتخابات تلاش فراوانی داشت و در انتخاب اصلح، مردم با بصیرت حضور یافتند.

به گزارش همای سعادت، سردار یحیی الهی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک اظهار داشت: ناجا براساس تکلیفی که بر عهده داشت در شور انتخاباتی در استان نقش خوبی داشت و همراه با مردم ولایتمدار استان در روز ۲۸ خرداد با بصیرت در پای صندوق های رای حضور یافتند و تکلیف خود را انجام دادند.

وی افزود: مجموعه شش هزار نفری ناجا به همه خانواده هایشان در انتخابات حضور یافتند و همچنین افرادی را به حضور در پای صندوقها همراهی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به برقراری امنیت در انتخابات ،گفت: دومین تکلیف ناجا در انتخابات، برقراری امنیت جهت حضور مردم در این فضا بود که با تلاش شبانه روزی و جهادگرانه امنیت برقرار و مردم در صحنه حضور یافتند.

سردار الهی با بیان اینکه توطئه های دشمنان با حضور مردم در انتخابات خنثی شد، تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی و رسانه هایشان توطئه ها و تهدیداتی داشتند اما در روز انتخابات هیچگونه دغدغه امنیتی نداشتیم و در فضایی امن انتخابات برگزار شد.

وی بیان کرد: همکاران ما ۴۸ ساعت قبل از انتخابات برای برگزاری انتخابات حضور داشتند و تا ۴۸ ساعت بعد از انتخابات روند آماده باش در استان ادامه داشت.

فرمانده انتظامی لرستان ،عنوان کرد: سپاه، دستگاه قضایی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسج، مردم ولایتمدار استان در کنار ناجا بودند که فضای امن ایجاد شد و ملت در فضای امن با حضور حداکثری علیرغم مشکلاتی مانند کرونا اما با بصیرت در انتخابات حضور یافتند.

سردار الهی خاطر نشان کرد: در انتخاب اصلح مردم با بصیرت حضور یافتند و آنچه که باید به خوبی اتفاق افتاد.

انتهای پیام,/