تماس با شماره های ناشناس خارجی هزینه‌های زیادی به همراه دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تماس با شماره های ناشناس خارجی هزینه‌های زیادی را به همراه دارد از کاربران خواست که به تماس های ناآشنا پاسخ ندهند.

به گزارش همای سعادت،مهندس بیدخام درمصاحبه با برنامه صبح و گفتگو ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت: تماس با شماره های ناشناس خارجی هزینه‌های زیادی را به همراه دارد،سر شماره‌های نامشخص بین المللی توسط یک رباط به مشترک زنگ می‌زنند و بعد از یک یا دو بوق تماس قطع می‌شود و برای مشترک تماس از دست رفته ثبت می‌شود.

وی با تاکید براینکه مشترکین از هر گونه تماس با سر شماره های غیر متعارف خودداری کنند،افزود: متاسفانه این نوع از کلاهبرداری طی چند سال گذشته در حال انجام است که تماس با این سر شماره های ناشناس بین المللی به دلیل غیر متعارف بودن مسیر ارتباطی هزینه بسیار سنگینی رابه مشترکین وارد می کند.

بیدخام گفت:در صورت عدم تمایل و نیاز به تماس های بین المللی و برای جلوگیری از مشکل یاد شده می توان با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir قسمت مخابرات من، نسبت به مسدود شدن صفر دوم (تماس بین المللی )اقدام کرده و یا با مراجعه به مرکز مخابراتی تماس بین المللی را قطع کرد.

وی از تمامی مشترکان خواست در صورتی که با موارد این چنینی مواجه شدند می‌توانند با شماره ۲۰۲۱ سامانه ارتباط مردمی مخابرات تماس گرفته تاراهنمایی های لازم در این خصوص را دریافت کنند.

انتهای پیام/