فرمانده انتظامي لرستان:

تمام تلاش دشمن ترویج فرهنگ بی‌حجابی و برهنگی در جامعه است

فرمانده انتظامي لرستان گفت:دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا با ترويج بي عفتی،بي حجابي و برهنگي،اين مملکت را دچار چالش کنند.

به گزارش همای سعادت، یحیی الهی در قرارگاه عفاف و حجاب که با حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا برگزار شد ؛ ضمن خیر مقدم به وی و هیئت همراه با اشاره به این که لرستان زاگرس نشین و از مناطق عشایری و طایفه ای و قومی و قبیله ای است، با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی، الحمدالله پایبند به اصول و ارزش های دینی هستند؛ و خوشبختانه با همراهی مردم در حوزه عفاف و حجاب در لرستان مشکلی خاصی نداریم.

وی ضمن تقدیر از همراهی مردم مؤمن و ولایی استان و پشتیبانی ائمه جمعه و جماعات، دستگاه قضائی، سایر دستگاه ها و ادارات استان،افزود: پلیس به عنوان یکی از متولیان حوزه حجاب و عفاف و حفظ دیگر ارزش های جامعه با رویکرد مسئولیت سازی و مطالبه گری وارد عمل شده است چرا که عفاف و حجاب یکی از مطالبات عمومی است.

سردار الهی بیان داشت:موضوع عفاف و حجاب از مصادیق بسیار مهم در دین و قانون بوده و دشمن این را به خوبی می داند، دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا با ترویج بی عفتی،بی حجابی و برهنگی، این مملکت را دچار چالش کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری “مدظله العالی” که فرمودند؛ بانوان کشورمان حتی کسانی که هم در زمینه حجاب سهل انگاری دارند اینها دلبسته اسلام و نظامند،افزود:دشمن در زمینه آموزش و عملیات روانی در حال تلاش است و این مهمترین موضوعی است که دشمن آن را دنبال می کند و این تهدید بسیار جدی و زیر بنایی است، لذا همه باید در این زمینه تلاش کنند.

این مقام انتظامی لرستان با اشاره به اقدامات فرهنگی از جمله؛ توزیع روسری و چادر، توزیع کتاب، و اقدامات فرهنگی از طریق صدا و سیمای استان و اجتماعات مردمی در سراسر استان در پشتیبانی و همراهی با پلیس گفت: اگر خانواده از سلامت کامل برخوردار باشد، آن جامعه نیز از سلامت و استحکام کامل برخوردار خواهد شد اما وقتی در جامعه‌ای برهنگی و بی‌بندوباری باشد،سستی بنیان خانواده را در پی دارد و با توجه به امنیت و آرامشی که رعایت حجاب به دنبال دارد لذا دشمن همه تلاش خود را برای از بین بردن این امنیت و آرامش به کار خواهد بست.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انتظامی و طرح های ناظر و نور در حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه یکی از مهمترین ماموریت های امروز فراجا در کشور طرح نور است، تاکید کرد: در این طرح مامورانی که بکارگیری می شوند باید باور به طرح داشته باشند و خدا را شکر همکاران ما در لرستان در این حوزه خوب عمل کردند.

انتهای پیام/