توسعه اخلاق اسلامی و منش پهلوانی در میان ورزشکاران

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اداره ورزش خرم آباد به توسعه اخلاق اسلامی و منش پهلوانی در میان ورزشکاران تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت، سرهنگ داودی در دیدار هیئت قایقرانی لرستان به مناسبت روز پاسدار از سازمان بسیج ورزشکاران خرم آباد،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدار وتشکر از حضور هیئت قایقرانی لرستان به پاسداشت این روز ،گفت:سازمان بسیج ورزشکاران اداره ورزش وجوانان خرم آباد با تمام هیئت‌های ورزشی تعامل خوبی داشته و دارد.

وی افزود:رشته مفرح قایقرانی همواره قهرمانان خوبی در رشته‌های مختلف این ورزش در سطح کشور و استان داشته و وامیدواریم این روند با روی کار آمدن هیئت جدید قایقرانی که اغلب از جوانان تحصیل کرده و به نام این ورزش هستند ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزش اداره ورزش و جوانان خرم آباد ،گفت: همواره ایرانیان در سطح جهان نماد الگو و پهلوانی بوده‌اند و آنچه در ایران اسلامی شاهد آن هستیم جوانمردی فتوت و ایثار بوده است.

بسیج ورزشکاران خرم آباد ،حامی قهرمانان رشته های ورزشی

سرهنگ داوودی بیان داشت بسیج ورزشکاران خرم آباد کوشیده است همواره با تمام توان در خدمت هیئت هاو ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی استان باشد .

وی با اشاره به ورزش مفرح قایقرانی ،گفت: ورزش قایقرانی یکی از ورزشهای مفرح رشته های ورزشی کشور می باشد که خوشبختانه رئیس هیئت قایقرانی لرستان آقای صارمیان که خود یکی از دلسوزان و قهرمانان این رشته می باشد با انتخاب جدید وی و اعضای آن تحول خوبی در این هیئت در آینده نزدیک خواهد افتاد و همان گونه که مشاهده می کنیم خوشبختانه اخبار خوبی در همین اواخر سال ۹۹ از جمله برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی روئینگ جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو در سد حوضیان الیگودرز در حال تمرین می باشند که این حرکت برای اولین بار در لرستان رخ داده که می توان آن را به فال نیک گرفت .

داوودی افزود: قایقرانی لرستان خوشبختانه همواره قهرمانان خوبی پرورش داده که در رشته های مختلف این هیئت و ورزش مفرح در سطح ملی و استان نمود پیدا کرده‌اند و همین افراد می توانند با شرکت در مسابقات استانی، کشوری و حتی بین المللی نام لرستان را بر سر زبان‌ها بیارند .

وی عنوان کرد: همانگونه که می‌دانیم شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از الگوهای شاخص در بحث نظم و امنیت و اخلاق در جهان شناخته شده و ورزش کاران می بایست با الگوبرداری از ایشان و شهدا و پاسداران نظم و امنیت اخلاق ورزشی آنان را در تمام برنامه های ورزشی خود به عنوان الگوی اسلامی سرچشمه زندگی خود قرار دهند.

در ادامه هومن صارمیان رئیس هیئت قایقرانی لرستان با ارائه گزارشی از هیئت جدید قایقرانی لرستان گفت: خوشبختانه برای نخستین بار تیم ملی اردوی تدارکاتی تیم ملی رشته روئینگ جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو درسدحوضیان به ارائه تمرین پرداخته اند که این اردو به مدت ۴۵روز خواهد بود.

وی افزود: همچنین تیم لیگ برتری بناسازان آماج لرستان که قبلاً با نامی دیگر دررقابت های لیگ برتر در مسابقات کشوری حضور داشت و می‌خواستند سهمیه امتیاز این تیم لیگ برتری را به خارج از استان ببرند با پیگیری و رایزنی که با یکی از علاقه‌مندان این ورزش مفرح انجام دادیم خوشبختانه مانع خروج این امتیاز بزرگ از استان شویم و با خرید امتیاز آن تیم لیگ برتری به نام بناسازان آماج لرستان را با این نام در این استان نهادینه کنیم .

رئیس هیئت قایقرانی لرستان ،گفت: انشاالله در سال آینده برنامه های بسیار بزرگتری جهت توسعه این ورزش مفرح خواهیم داشت و قطع به یقین با تلاش و همکاری مدیران ورزش و جوانان استان و همچنین از رهنمودهای سازمان بسیج ورزش استان و شهرستان با تعامل و همکاری اتفاقات خوبی در لرستان خواهد افتاد.

وی افزود: ما هرچه داریم از ایثار و مجاهدت ها و شهامت و شهادت شهدا و ایثارگران و جانبازان داریم و اخلاق اسلامی این افراد برجسته کشوری را سرلوحه زندگی خود قرار داده ایم به طوری که در برنامه خود با هماهنگی اعضا تعاملات خوبی در آینده ای نزدیک با سازمان بسیج ورزشکاران استان و شهرستان خواهیم داشت.

گفتنی است ،در این دیدار هومن صارمیان رئیس هیئت ، مجتبی ولیزاده خزانه دار، فردین حسنوند از قهرمانان ملی پوش ،محمد رستمی دبیر هیئت قایقرانی لرستان ،چنگیزیان از پیشکسوتان و باستانی کاران ورزش پهلوانی، سرهنگ سعید داوودی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اداره ورزش خرم آباد حضور داشتند.

همچنین در این دیدار اعضای حاضر هرکدام به معرفی سمت و جایگاه خود در هیئت قایقرانی لرستان پرداختند.

انتهای پیام/