توسعه صنایع‌دستی لرستان راه‌حلی برای خودکفایی مددجویان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در ۶ماده، بین معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان لرستان و کمیته‌امداد شهرستان‌ خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت ، سیدامین قاسمی امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۰، تشریح کرد: در راستای همکاری طرح صدرا(صنایع دستی رمز اقتصاد مقاومتی) به منظور احیاء و گسترش صنایع‌دستی و همچنین ارتقاء سطح مهارت‌های شغلی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) این تفاهم‌نامه در ۶ماده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم آباد و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان لرستان منعقد شد.
 
وی تاکید کرد: از اهداف اصلی این تفاهم نامه می‌توان به ارتقاء سطح آگاهی‌های علمی و مهارتهای فنی مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد و نیز حمایت از نیازمندان جویای کار در زمینه‌های مختلف صنایع دستی استان اشاره کرد.
 
قاسمی با اشاره به اینکه توسعه صنایع‌دستی لرستان راه‌حلی مناسب برای خودکفایی مددجویان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امکان بازاریابی و توسعه فروش تولیدات صنایع‌دستی از طریق برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های دائمی و فصلی از دیگر دستاوردهای اشتغال‌محور این تفاهم‌نامه خواهد بود..

انتهای پیام/