مدیر کل صداوسیمای لرستان خبر داد؛

تولید ۲ قطعه موسیقی در حمایت از مردم غزه در لرستان

مدیر کل صدا و سیمای لرستان از تولید ۲ قطعه موسیقی با محوریت مقاومت مردم مظلوم غزه و حماسه طوفان الاقصی در این مرکز خبر داد.

به گزارش همای سعادت،علیرضا شیروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعه موسیقی«وعده حق» ویژه حماسه فلسطین،به همت واحد شعر، موسیقی و سرود صداوسیمای استان لرستان تولید شده است.

وی افزود:این قطعه با آهنگسازی«ذبیح اله کردعلیوند» تنظیم «شهاب عباسیان» و خوانندگی«محمد فاطمی‌نیا» در شورای عالی شعر و موسیقی مراکز تصویب شد.

شیروی ادامه داد:شعر این قطعه فارسی سروده«محمد فاطمی‌نیا و حامد احمدی» است و به مدت ۳/۵۰ در ساختار پاپ برای پخش از شبکه های سراسری و استانی تولید شده است.

وی همچنین از رونمایی قطعه موسیقی «مظلوم تاریخ» با موضوع فلسطین و رشادت های مردم غزه خبر داد و گفت:این قطعه نیز با آهنگسازی و تنظیم«مجید زند»،خوانندگی«میثم پوریان»و «مصطفی چوگان» در شورای عالی شعر و موسیقی مراکز تصویب شد.

مدیر کل صداوسیمای لرستان با بیان اینکه شعر این قطعه به زبان فارسی و گویش بختیاری و سراینده شعر فارسی شبنم فرضی‌زاده اردبیلی و شعر بختیاری از حسن بهمنی است،افزود:این قطعه در ساختار پاپ به مدت۴/۱۷ برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی مورد تصویب قرار گرفت.

پایان پیام/