تکمیل پل‌های تخریب شده خرم‌آباد در آینده نزدیک/ درخواست کمک از دولت

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه پروژه‌های پل بهداری، اناری آیت الله کمالوند فعال هستند، گفت: پل بهداری و اناری ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده تکمیل و پل آیت الله کمالوند نیز ظرف دو ماه و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش همای سعادت به نقل از فارس، علیرضا صادقی درپاسخ به برخی اظهارنظرها مبنی بر تعطیلی پروژه‌های عمرانی شهر از جمله پل بهداری، اناری و آیت الله کمالوند اظهارکرد: خیر این موضوع صحت ندارد و این پروژه‌ها فعال هستند، اما علت اینکه از نگاه برخی پروژه پل اناری و بهداری تعطیل است دیده نشدن عملیات انجام است.

 

وی افزود: در این مدت عملیاتی مانند شمع‌کوبی و جابجایی تاسیسات آب، برق، گاز و فاضلاب دو پروژه اناری و بهداری انجام شده که از چشم مردم پنهان بود.

 

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد گفت: کرونا چند هفته‌ی کار را تعطیل کرد، همچنین یک هفته نیز به دلیل احتمال وقوع سیل کارگاه را جمع‌آوری کنیم اما اکنون که مشکلات تا حدودی کم شده پروژه با شدت فعال است و دو پروژه پل اناری و بهداری از پیشرفت فیزیکی ۴۵ تا ۵۰ درصدی برخوردار هستند.

 

صادقی با بیان اینکه ما تا جایی که اعتبار پرداخت شده کار کرده‌ایم، بیان کرد: اکنون نیز درخواست افزایش و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی را هم از استانداری و هم دولت مطرح کرده‌ایم که پیمانکار معطل نشود.

 

وی در مورد زمان تکمیل پروژه‌های پل اناری بهدای و آیت االه کمالوند گفت: امیدواریم ظرف یک ماه و نیم آینده پل بهداری و اناری به بهره‌برداری برسد، اما پل آیت‌الله کمالوند احتمال زیاد دو ماه و نیم آینده تکمیل می‌شود.

 

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: تمام ۲۳ پروژه سیل فعال و هر دوشنبه گزارشی از روند اجرای آنها به مدیریت بحران ارسال می‌شود.

 

صادقی اما در مورد وجود چاله چوله‌های در معابر شهر نیز توضیح داد: یک اکیپ چرخشی روزانه تمام خیابان‌های اصلی شهر را رصد و گزارش چاله‌ها را اعلام می‌کند از طرفی اکیپ لکه‌گیری سه منطقه شهر فعال است.

 

وی افزود: شهرداری روزانه سه تا چهار چاله را در سطح معابر پر می‌کند البته از آن طرف هم ما روزانه به دلیل پوسیده بودن شبکه‌های معابرشاهد کندن چاله‌های جدید هستیم.

 

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: البته در مقطعی هم به دلیل بارندگی و خیس بودن زمین علاوه بر تعطیلی آسفالت مصالح هم در اختیار ما نیست بنابراین ممکن است نتوانیم کاری انجام دهیم.