تیم های راهداری با تمام ظرفیت در طرح نوروزی حضور دارند/ صیانت از حریم راهها با جدیت ادامه دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ،گفت:در طرح نوروزی ۱۴۰۰ تعداد ۴۲۰ نیروی راهدار در قالب ۲۸ اکیپ حضور فعال دارند و صیانت از حریم راهها نیز با جدیت ادامه دارد.

به گزارش همای سعادت ،عارف امرایی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طرح نوروزی ۱۴۰۰ تعداد ۴۲۰ نیروی راهدار در قالب ۲۸ اکیپ و با در اختیار داشتن ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تمام توان در محورهای مواصلاتی و ۳۲ راهدارخانه سطح استان حضور دارند و مشغول خدمت رسانی به کاربران جاده ای هستند.

وی افزود: فعالیت راهداران در زمینه گشت های تلفیقی با سایر حوزه ها از جمله کنترل و نظارت ناوگان کالا و مسافر با جدیت در حال انجام است.

امرایی اظهار داشت: علاوه بر گشت های مشترک به همه ی ادارات شهرستانهای تابعه ابلاغ شده است که تیم های ارتقای کیفیت راهداری شامل: لکه گیری، تعمیر و ساماندهی تابلوها و علائم ایمنی، شست و شوی تابلو و علائم، پاکسازی حریم، قنوزنی و برخورد با متجاوزان به حریم راه در ایام تعطیلات نوروزی فعال باشند.

وی با بیان اینکه برخورد با متجاوزان حریم راه در این ایام تعطیل نیست، تصریح کرد: گشت های راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی فعال هستند و اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به متجاوزان نمی دهند، همچنین از هم استانی های عزیز انتظار داریم هرگونه حوادث جاده ای و ساخت و ساز غیرمجاز را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/