مسئول بسیج اساتید لرستان:

جمهوری اسلای تنها لبیک گوی مردم مظلوم فلسطین است

مسئول بسیج اساتید لرستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کودکان بی‌گناه را در بی ‌سابقه‌ترین کشتار غیرانسانی به شهادت می‌رساند،گفت:در دنیای کنونی لبیک گوی واقع به ‌جز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این مردم مظلوم وجود ندارد.

به گزارش همای سعادت،غلام‌حسین حسینی صبح امروز در نشست بسیج اساتید لرستان اظهارداشت:امام خمینی(ره) می‌فرمایند ملتی که در خط اسلام ناب محمدی مخالف با استکبار و پول‌پرستی،تحجرگرایی و مقدس نمایی است باید همه افرادش بسیجی باشند و همچنین می‌فرمایند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم با  بسیجیان محشور گردانم،تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران عیناً از برکات و الطاف  جلیله خدای  تعالی بود که بر ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی افزود:از منظر رهبر فرزانه انقلاب نیز هر یک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت‌پذیری وایمانی باشند بسیجی به‌حساب می‌آیند. بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.

مسئول بسیج اساتید لرستان،ضمن تسلیت کشتار مردم بی‌گناه غزه،عنوان کرد:رژیم صهیونیستی کودکان وزنان بی‌گناه را در بی‌سابقه‌ترین کشتار غیرانسانی به شهادت می‌رساند در دنیای کنونی لبیک گوی واقع  به‌جز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این مردم مظلوم وجود ندارد.

وی بیان کرد:بسیج اساتید اصولاً یک تشکیلات صددرصد نخبگانی است و استثنا بوده،هیچ تشکیلاتی در کشور پیدا نمی‌شود که صددرصد از نخبگان تشکیل‌شده باشد و رسالتشان این است که بتوانند با توجه به تخصص و تعهدی که دارند بتوانند مشکلات موجود را در کشور احصا و برایشان طرح پیشنهاد دهند و اگر چالشی است با کمک مدیران برطرف کنند.

حسینی گفت:هدف این است که حکمرانی و چرخ‌دنده‌های مدیریت را صیقل‌کاری کنیم و درجایی اگر مدیری نیاز به مساعدت داشته باشد در خدمت باشیم به‌عنوان مددرسان آن‌ها باشیم.

گفتنی است،در این نشست،جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان خرم آباد دیدگاه های خود درباره راهکارهای کاهش نظام مسائل استان لرستان را ارائه کردند.

انتهای پیام/