نماینده مردم بروجرد:

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب یاس دشمن شد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت:امروز ملت ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب هستند و با حضور خود سبب خوشحالی دوستان و یأس دشمنان شدند.

به گزازش همای سعادت،عباس گودرزی، اظهارداشت:یکی از نعمت‌های بزرگی که شامل حال این آب و خاک شده است، مردم فهیم، آگاه و زمان‌شناسی است که در مقاطع مختلف با تشخیص به موقع، معادلات را به نفع انقلاب و ایران تغییر می‌دهند.

وی افزود:دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد ایجاد تردید در دل و ذهن مردم هستند و تلاش می‌کنند مردم را از هر چه که سبب تعالی کشور می‌شود، بازدارند اما امروز دیدیم که ملت ایران در جای‌جای این کشور در صحنه انتخابات حاضر شدند و اوج اقتدار خود را بار دیگر نشان دادند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های درست و غلط مسائل، انگشت اشاره دشمن است که به چه سمتی نشانه می‌رود لذا در این دوره از انتخابات تلاش دشمن دلسرد کردن مردم بود اما ملت ایران با وجود همه مشکلات، امروز بار دیگر زمان‌شناسی خود را با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نشان دادند.

گودرزی عنوان کرد: امروز ملت ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب هستند و با حضور خود سبب خوشحالی دوستان و یأس دشمنان شدند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان هم، قدرِ شأن و منزلت مردم را بدانند و با تلاش و مجاهدت در جهت حل مشکلات آن‌ها در اقدام و عمل بتوانند قدردان بزرگواری این مردم باشند.

انتهای پیام/