مدیر کل ارشاد لرستان:

حماسه ۹ دی جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حماسه ۹ دی ماه جلوه بصیرت‌ افزایی و ولایت ‌مداری ملت ایران است.

به گزارش همای سعادت، اعظم روانشاد، در جلسه کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی و هفته بصیرت با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی ماه جلوه بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری ملت ایران است،اظهار داشت: در این روز مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در روز حماسه ۹ دی موجب خلق حماسه‌ای ماندگار در جامعه شد و دشمنان ناامید شدند،تاکید کرد: برنامه ‌های گرامی‌داشت حماسه ۹ دی ماه با محوریت مردم برگزار شود.

روانشاد با اشاره به اینکه حماسی بودن مردم لرستان بر کسی پوشیده نیست گفت: لرستانی‌ها حتی یک روز زودتر از حماسه ۹ دی به میدان آمدند و حماسه خلق کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به اینکه سال‌های گذشته برنامه‌های مناسبی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است لازم است برنامه‌های فرهنگی هنری به صورت منسجم‌تر و از طریق واسپاری به حلقه‌های میانی و موسسات و هسته‌های مردمی انجام شود و دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه این جلسه ،حماسه ۹ دی را نماد بصیرت ملت انقلابی ایران و میثاق حقیقی این ملت با ولایت فقیه و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دانست و گفت: لازم است رسانه‌های استان برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این حماسه پای کار باشند.

وی افزود: با همیاری نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سراسر استان، دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد تمام اقشار مردمی و مساجدمحوری در استان و شهرها، برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده و در یوم‌الله ۹ دی تا روز ۱۳ دی ماه این برنامه‌ها برگزار خواهند شد.

برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری با غرفه‌های متنوع در محل تجمع یوم‌الله ۹ دی با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/