خدمت به مردم ولایت مدار استان افتخاری بزرگ است

فرمانده انتطامی استان لرستان خدمت به مردم ولایت مدار لرستان را افتخاری بزرگ برای خود می دانم

به گزارش همای سعادت ، سردار یحیی الهی فرمانده جدید انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه توسط فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خدمت صادقانه به مردم را از نعمات الهی برشمرد.

وی ، در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، از زحمات سردار مهدیان نسب فرمانده سابق انتظامی استان تقدیر و از حسن اعتماد سردار “حسین اشتری ” فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تصدی ایشان تقدیر نمود و ادامه داد انشالله به یاری خداوند متعال بتوانیم ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای گرانقدر در کسوت سربازی ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بعنوان خدمتگزار و خاک پای مردم ولایی و مومن لرستان ایفای نقش کنیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان،گفت: قطعا و به فضل خدای متعال با برنامه ریزی و همکاری و همدلی مردم و مسئولان استان و همچنین همکاران خدوم در مجموعه انتظامی استان خدمتی مضاعف در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدابیر سردار فرماندهی محترم‌ناجا به مردم ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد : پلیس همواره در کنار و همراه مردم و یار و یاور مظلومان در تمامی شرایط سخت بوده و هست و نیروی مقتدر انتظامی پنجه فولادین و سخت نظام در مقابل هنجارشکنان ، افراد مخل نظم و امنیت و اراذل و اوباش خواهد بود و دراین راستا با کسی مماشاتی نخواهیم داشت .

گفتی است، سردار یحیی الهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس ، فرماندهی یگان های مختلف انتظامی ، اجرائی ، فرماندهی مرزبانی استان های ایلام و کرمانشاه و کوله باری از تجربه ، تخصص را در کارنامه خود دارد

منبع :روابط عمومی

انتهای پیام/