امروز ارتش در اوج آمادگی زرهی و شایستگی عملیاتی است

به گزارش اختصاصی همای سعادت آنلاین، امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، صبح امروز، ۲۹ فروردین، در مراسم رژه روز ارتش در خرم آباد، با گرامیداشت این روز، گفت: امروز، یادآور حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش و فرمان تاریخی امام راحل (ره) است که با بصیرت و […]

به گزارش اختصاصی همای سعادت آنلاین، امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، صبح امروز، ۲۹ فروردین، در مراسم رژه روز ارتش در خرم آباد، با گرامیداشت این روز، گفت: امروز، یادآور حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش و فرمان تاریخی امام راحل (ره) است که با بصیرت و دوراندیشی در سال ۵۸، در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان کمین کرده انقلاب و دوستان ناآگاه، پا به میدان نهادند و این روز را روز ارتش نامیدند و فرمودند: ارتشیان غیور در این روز در شهرها، با سازوبرگ رژه بروند و مردم هم با حضور، از ارتش ج. ا. ا حمایت کنند که امروز هم، یگان های ارتش در تمام شهرستان ها با اجرای رژه، یک بار دیگر با آرمانهای امان و انقلاب، تجدید پیمان و اعلام می کنند که بر عهدی که بستند، ثابت قدم و استوار خواهند ماند و از هیچ کوششی برای دفاع از انقلاب، فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با تاکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح، با اتکا به توانمندی های داخلی و تکیه بر نبوغ جوانان ایرانی با ساخت پیشرفته ترین تجهیزات و ادوات نظامی، رشته وابستگی را به خارج از کشور، قطع کردند ادامه داد: نیروهای مسلح، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس، به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست یافته است تا اشرافیت اطلاعاتی بر محیط عمل و اقدام در جغرافیای تهدید و راهبرد قوی بودن و روند قدرت افزایی و بازدارندگی نیروهای مسلح را برای پاسخ قاطع و ضربت متقابل و ویرانگری، به کانون های تهدید و تعرض به تمامیت ارضی کشور نشان دهند.

وی، توانایی و اقتدار نیروهای مسلح را مرهون انقلاب اسلامی و آرمانهای متعالی امام راحل (ره) و تدبیر و دوراندیشی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد

خوشکنار با بیان اینکه امروز هیچ تهدیدی وجود ندارد که ما از آن احساس خطر کنیم و برای آن برنامه نداشته باشیم افزود: ملت بدانند که نیروهای مسلح، تمام قد برای دفاع از امنیت و آرامش آنان و حفظ حدود و ثغور ایران اسلامی و انقلاب، آماده است، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به هیچ دشمنی اجازه تهدید و تجاوز و دست درازی به خاک ایران را نخواهد داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان تاکید کرد: چنانچه دشمنی، به دنبال بر هم زدن آسایش و امنیت ملت ایران باشد، نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی، درسی فراموش نشدنی و عبرت آموز به آنان خواهند داد که در مخیله حاکمان کشور متعدی و متجاوز به ایران، خطور نکند.

وی تصریح کرد: به ملت ایران، این نوید را می دهم که ما، بیش از هر زمان دیگری، در اوج آمادگی زرهی و شایستگی عملیاتی قرار داریم و روحیه سلحشوری ارتشیان فداکار، سپاهیان قهرمان و نیروی انتظامی مقتدر ج. ا. ا، در جهان، بی بدیل و بی همتا است و برای آسایش و امنیت مردم، سر از پا نمی شناسیم.

انتهای ییام/