خیبر تیمی ریشه دار و باسابقه است/ضرورت حمایت مسئولان از فوتبال استان

نماینده ولی فقیه در لرستان،با بیان اینکه خیبر تیمی ریشه دار و با سابقه در استان است،بر ضرورت حمایت مسئولان از این تیم برای صعود به لیگ برتر تأکید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، عصر امروز هشتم شهریور ماه ،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حضور در اردوگاه کمالوند ضمن بازدید از تمرین تیم فوتبال خیبر خرم آباد با مدیرعامل ، کادرفنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: استان لرستان در باب ورزش و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، کشتی، دوومیدانی و ورزش های رزمی سابقه کهنی دارد و قهرمانان پرافتخاری تقدیم به کشور کرده است.

وی ادامه داد: در بحث فوتبال هم در دوره های مختلف افراد با نام و نشان داریم که در سطح فوتبال کشور شناخته شده هستند و چهره ملی محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ،بیان کرد: خیبر تیم ریشه دار، با سابقه و شناخته شده ایی است که طرفداران زیادی در استان و کشور دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه این تیم در دوره های مختلف توان خود را برای موفقیت به کار گرفته است به خصوص در چند سال گذشته افزود: امسال ظرفیت های خوبی به کار گرفته شده، بازیکنان خوبی هم بومی و هم بازیکنان از استان های دیگر جذب شده ، همچنین یک مربی بومی،کار بلد و باتجربه هدایت تیم را بر عهد گرفته است که امیدواریم امسال به نتیجه مطلوبی برسد.

وی اضافه کرد: همه ما از مردم گرفته تا مسئولین فرهنگی، اقتصادی و ورزشی موظف هستیم زیر ساخت های لازم را فراهم و تیم را یاری کنیم تا تیم بتواند به هدف خود که صعود لیگ برتر است دست پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی ادامه داد: تشکر و قدردانی مسئولین از سرمایه گذاری صورت گرفته باید این باشد که تمامی همراهی لازم را با تیم خیبر به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: کانون هواداران تیم خیبر هم علاوه بر فعالیت های ورزشی در بحث های فرهنگی و دینی را باید در دستور کار خود قرار دهد، هرچه روحیه دینی و تعصب مثبت همراه ورزشکار باشد در رساندن ورزشکار به نتیجه و هدف بسیار موثر است.

وی به کمپ تیم خیبر اشاره کرد و افزود: این کمپ با توجه به تغییرات و تلاش های انجام شده در شان این تیم نیست و نیاز است همه همراهی کنند از مسئولین مربوطه هم میخوایم شرایط لازم را مهیا تا کمپی مناسب و در شان این تیم فراهم شود.

حجت الاسلام شاهرخی در پایان بیان داشت: از دکتر عبدی مالک تیم ، مدیرعامل، مربی کادر فنی و مجموعه تیم خیبر به خاطر زحمات و تلاش های انجام شده تشکر میکنم، بنده هم وظیفه خود می‌دانم که پیگیری‌های لازم در خصوص حل مشکلات این تیم را انجام دهم.

انتهای پیام/