خیبر خرم آباد نماد غیرت «لر»

سلحشوری، غیرت و شجاعت «لر» از قدیم و ندیم زبانزد عام و خاص بوده و کسی منکر آن نیست.

یادداشت- همای سعادت- یاد و نام شیر زنانی همچون یوتاب، بی بی مریم، قدم خیر و مردان نام آوری چون آریوبرزن، کریم خان، لطفعلی خان، سردار اسعد، علیمردان خان و رئیسعلی دلواری تداعی گر صفات و ویژگی هایی است که در سطر فوق بیان شد.

توان فکری و جسمی فوق العاده همراه با غیرت و جسارت مثال زدنی مردان و زنان این قومِ با اصالت، قدرت مدیریتی آنان در عرصه های مختلف کشور را به اثبات رسانده و لازم است به این استعداد های بی نظیر بها داد و آن را به خوبی پرورش نمود تا نظاره گر نتایج مطلوب آن شد.

تیم خیبر خرم آباد نمونه بارزی از غیرت و سلحشوری مردم این قوم متمدن و با اصالت است که با پشتوانه و حمایت مالی دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر و تلاش بازیکنان، به لیگ برتر کشور راه یافت.

پیروزی پیاپی تیم خیبر خرم آباد در مقابل تیم‌های دسته اول کشور، علاوه بر حمایت‌های انگیزشی و مالی، نشات گرفته از قدرت جسمی و روحی بالا، حس برتری جویی و همچنین استعداد فوق العاده مردم لرتبار ایران است که در صورت شکوفایی و پرورش راهبردی آن غوغا به پا می کند.

جای تقدیر و تشکر ویژه دارد از جناب آقای دکتر عبدی بخاطر حمایت‌های بی دریغ خود از تیم خیبر، برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای امین نظری سرپرست کاربلد، خوش فکر و جوان خیبر، کادر فنی و بازیکنان ساعی و ارزشمند تیم که موجب خلق این حماسه عظیم و موفقیت بزرگ شدند و شور و شعف و شادمانی برای مردم لرستان و کلیه لرتباران سراسر گیتی را به ارمغان آوردند.

بدانید که این برتری و پیروزی های شیرینی که با همت و تلاش بی وقفه شما عزیزان به دست آمد و موجب شادمانی وصف ناپذیر مردم شد و تا پاسی از شب این مردم قدر شناس در خیابان های خرم آباد و سایر شهرهای لر و لک تبار به خوشحالی پرداختند، هیچ وقت فراموش شدنی نیست و در تاریخ فوتبال و اذهان مردم لرستان ثبت و ضبط خواهد شد. درودتان باد.

انتهای پیام/