دستگیری سارق حرفه ای با ۸ فقره سرقت درخرم آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان ازدستگیری سارق حرفه ای با ۸ فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سرهنگ” عبدالرضا رخشان” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی  دریافت خبری از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت شهر خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند و همچنین انجام اقدامات گسترده تحقیقاتی در نهایت موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند و به پلیس منتقل کردند.

رخشان ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات، ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت خودرو به ۲ فقره سرقت گوشی و یک فقره سرقت دوچرخه در شهرستان خرم آباد معترف شد و تمامی صحنه های سرقت توسط متهم بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس  پلیس آگاهی لرستان در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است،افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/