دستگیری کلاهبردار ۷ میلیاردی در خرم آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان ،از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان “خرم آباد” خبرداد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سرهنگ “عبدالرضا رخشان ” در این باره بیان داشت:در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است،موضوع به صورت وی‍‍‍‍ژه در دستور ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران مشخص شد، شاکی مالک یک باب ساختمان مسکونی در شهرستان خرم آباد بوده که یک نفر با تهیه قولنامه صوری و جعل امضای مالباخته آن را به فرد دیگری فروخته  است.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد:در اقدام بعدی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیرشده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش ۷ میلیارد ریال معترف شدو پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

رخشان در پایان به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمینان حاصل و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی صلاح استعلام نمایید.

انتهای پیام/