دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت دهه کرامت:

دهه کرامت فرصتی برای جریان‌سازی اجتماعی و ترویج فرهنگ رضوی است

دبیراجرایی ستاد گرامیداشت دهه کرامت لرستان گفت:جریان‌سازی اجتماعی،مقابله با توطئه‌های دشمنان و تقویت فرهنگ دینی از اهداف برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این دهه در استان است.

به گزارش همای سعادت،محمد چگنی‌نژاد روز یک‌شنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت لرستان،با اشاره به اینکه در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود،اظهار داشت: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان به منظور تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت،افزود:برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقاء فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت دهه کرامت لرستان با بیان اینکه برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا(ع) و حضرت شاهچراغ(ع) در این دهه پیش‌بینی شده است افزود: مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

چگنی‌نژاد ادامه داد:همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا(ع) ۲ برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان،اظهار کرد: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/