برای اولین بار؛

دوره‌های تخصصی MBA و DBA توسط جهاد دانشگاهی در لرستان برگزار می شود

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری دوره‌های تخصصی MBA و DBA برای اولین بار در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،فرهاد فرامرزیان در جمع خبرنگاران با اینکه دانش و مهارت یکی از مهم‌ترین نیازهای مدیران امروزی است،اظهار داشت: واقعیت این است که مدیریت،جزو مشاغل ساده محسوب نمی‌شود.

وی اضافه کرد:گاهی یک مدیر لازم است مهارت‌هایی از چند شغل گوناگون را داشته باشد تا بتواند کارش را به درستی انجام بدهد و سازمان را در مسیر درست هدایت کند. به همین دلیل تنها کسانی در این شغل دوام می‌آورند که واقعا به آن علاقه داشته باشند.

فرامرزیان در ادامه گفت:یا پیگیری‌های متعدد، دوره‌های تخصصی MBA و DBA برای اولین بار در لرستان توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان و علاقمندان در این دوره‌های آموزشی گواهینامه‌ی معتبر قابل ترجمه اعطاء خواهد شد، ادامه داد:برای شرکت در این دوره‌های آموزشی، متقاضیان باید دارای حداقل مدرک کارشناسی برای MBA و کارشناسی ارشد برای DBA داشته باشند.

فرامرزیان تصریح کرد:تمامی فارغ‌الاتحصیلان دانشگاهی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

این مسئول با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب حوزه مدیریت و کسب و کار توسط این نهاد در استان برگزار خواهد شد،به اهداف برگزاری این دوره‌ها نیز اشاره کرد و گفت:افزایش دانش تخصصی و شناسایی فرصت‌های جدید، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تقویت اعتماد به نفس و اطمینان کارکنان و تحول در فرهنگ سازمانی از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها هستند.

وی همچنین در خصوص سرفصل‌های تدوین شده برای این دوره‌های آموزشی پرکاربرد بیان کرد:ایده،خلاقیت، نوآوری و شناسایی فرصت‌ها، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت پروژه و مدیریت استراتژیک و تحلیل محیط کسب و کار، کسب و کار الکترونیک و راه‌اندازی کسب و کار جدید، مدیریت بازاریابی مدیریت مالی و مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری و اصول و فنون مذاکره و … از جمله‌ی این سرفصل‌ها هستند.

فرامرزیان با بیان اینکه برای متقاضیان این دوره‌های آموزشی پرداخت شهریه با تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده است،یادآور شد:مدت زمان برگزاری این دوره‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی استان لرستان، ۳۰۰ ساعت است.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در پایان گفت:علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره‌های تخصصی MBA و DBA می‌توانند با مراجعه به جهاد دانشگاهی لرستان در ایام هفته به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه به آدرس خرم‌آباد، بلوار ولیعصر، نبش خیابان نیما،ساختمان جهاد دانشگاهی و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۲۰۰۳۴۷ و ۰۹۱۶۰۷۷۵۴۶۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/