دیدار رو درروی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی لرستان با معاونین و مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همزمان با سفر ریاست‌ محترم جمهور و هیئت دولت به لرستان، سه تن از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهدف بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی به لرستان سفر می‌کنند.

به گزارش همای سعادت، احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اعلام این خبر، گفت: همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت به لرستان، سید محمود اسلامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، اصغر امیر نیا، سرپرست معاونت قرآن و عترت و سید مجید پور احمدی؛ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر طی روزهای پنجشنبه و جمعه هجدهم و نوزدهم آذرماه با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی استان دیدار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جریان این دیدارها که به‌صورت رودررو برگزار می‌شود، مشکلات و درخواست‌های جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنی استان به سمع و نظر مسئولین وزارتی رسیده و اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات در استان و وزارت صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: هنرمندان، اصحاب فرهنگ و رسانه و جامعه قرآنی استان می‌توانند جهت دیدار با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روزهای پنجشنبه هجدهم آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر و ۱۶ عصر تا ۲۰ شب و جمعه نوزدهم آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند.

فتایی در پایان خاطرنشان ساخت: این سفر فرصتی مغتنم است تا علاوه بر پیگیری‌های مسئولین و متولیان امر، مشکلات و کاستی‌های موجود از زبان هنرمندان و اصحاب فرهنگ، رسانه و جامعه قرآنی استان به سمع مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانده شود تا انشا الله شاهد اتفاقات و اثرات مثبت حضور این عزیزان در استان در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/