دیدار چهره به چهره استاندار لرستان با جمعی از هم استانی ها

استاندار لرستان در راستای خدمت رسانی وپاسخگویی به مطالبات عمومی با جمعی از هم استانی ها به صورت چهره به چهره دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،”فرهاد زیویار” درحاشیه این دیدارها گفت: با توجه به درخواست های ثبت شده در رابطه با مطالبات، طبق برنامه ریزی صورت گرفته امروز با حضور مدیران اجرایی دستگاه های ذیربط و جمعی از هم استانی ها برنامه ملاقات عمومی برگزار شد.

وی افزود: عمده مطالبات مطرح شده در این برنامه حول محور مشکلات اقتصادی،اشتغال، فرزند آوری، بیماری های خاص و صعب العلاج و سایر موارد مشابه بود که پیگیری این موضوعات در دستور کار قرار گرفت.

استاندار لرستان گفت: در برخی موارد موضوعاتی در حوزه های زیرساختی مانند درخواست مرمت راه های دسترسی و پل های ارتباطی از طرف اهالی روستاها نیز مطرح شده بود که در همین رابطه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 وی افزود: با توجه به طرح مشکلات هم استانی ها در حوزه های مختلف، در همین راستا مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط ضمن حضور در این برنامه، مکلف به پیگیری و رفع مشکلات مطروحه شدند.

 زیویار با اشاره به اینکه خود را مکلف به خدمت رسانی به هم استانی ها می دانیم، یادآورشد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی در راستای انجام وظایف ذاتی آن دستگاه، با بررسی و شناسایی مشکلات مردم در حوزه کاری خود، اقدام کنند.

انتهای پیام/