رئیس فاوا شهرداری خرم‌آباد خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه شهرداری خرم‌‌آباد

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد از راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری خرم‌آباد خبر داد‌.

به گزارش همای سعادت،هانیه نصیری در حاشیه نصب و راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت:برای اولین بار در استان در راستای افزایش بهره‌وری،کنترل قراردادها، شفافیت‌های مالی و افزایش انضباط عمرانی سامانه”مدیریت و کنترل پروژه “در شهرداری خرم‌آباد نصب و راه اندازی شد.

وی ویژگی عمده این سامانه را ثبت سیستمی قراردادها، تعریف گردش کار مشخص، افزایش بهره‌وری، حذف کاغذ و ثبت صورت وضعیت‌ها به صورت سیستمی عنوان کرد و افزود:حرکت به سمت سیستمی کردن فعالیت‌ها به انضباط مالی و عمرانی و افزایش شفافیت منجر خواهد شد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد با اشاره به تلاش جهت اتصال این سامانه به سیستم مالی شهرداری گفت:رتبه بندی و احراز صلاحیت پیمانکاران بخش خصوصی در آینده از ویژگی‌های اساسی این سامانه است که قصد داریم با انجام این مهم به گسترش کیفیت ارائه خدمات پیمانکاران بخش خصوصی به شهروندان خرم‌آبادی اضافه کنیم.

به گفته نصیری صورت وضعیت‌های دستی با وجود این سامانه حذف و تمامی فرایندهای عمرانی با انتخاب ناظرین به صورت سیستمی مدیریت می شوند.

وی با اشاره به استقرار این سامانه جامع در کلان شهرهای کشور گفت: کار آموزش با این سامانه از اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و عملیات استفاده از آن در شهرداری خرم آباد اجرایی شده است.

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد افزود: در حال حاضر ثبت معاملات متوسط و عمده در شهرداری خرم‌آباد توسط این سامانه صورت می‌گیرد، ثبت معاملات خرد نیز در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/