رفع مشکل آب شرب بیش از ۱۰۰روستای لرستان در کمتر از ۵ ماه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان لرستان گفت : به دنبال اصلاح اساسی زیرساخت‌های آب روستایی در استان هستیم در همین راستا مشکل آب شرب بیش از۱۰۰ روستای لرستان در کمتر از ۵ ماه رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین ، مهندس حمیدرضا کرم وند در جمع خبرنگاران استان ضمن تبریک عید غدیر وهفته امامت و ولایت وهمچنین گرامیداشت روز خبرنگار از زحمات و خدمات شبانه روزی خبرنگاران تقدیر و آنان را طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویا و چشم جامعه دانست و اظهار داشت : به دنبال یکپارچه سازی در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در اواخر اسفندماه یکی از ماموریت‌های مهم شرکت های آب و فاضلاب درطرح یکپارچه سازی موضوع توزیع عادلانه آب در سطح شهرها و روستاهای استان بوده است.

 

وی افزود : در این زمینه شرکت آب و فاضلاب لرستان در همان روزهای اولیه یکپارچه‌سازی به سرعت اقدمات شروع تحول جدید را استارت زد.

 

کرموند ادامه داد:یکی از مهمترین و اساسی ترین اقدامات در گام نخست امکان دسترسی همه مردم استان در سطح شهرها و روستاهای استان به سامانه مردمی ۱۲۲ شرکت جهت انتقال حوادث و مشکلات حوزه آب و فاضلاب به همکاران شرکت و اقدام جهت حل حادثه اعلام شده بوده است.

 

وی ،عنوان کرد :خوشبختانه با توجه به زیرساختهایی که قبلاً در زمینه ارتقاء این سامانه انجام شده بود توانستیم خیلی از مشکلات را به سرعت حل کنیم.

 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان لرستان در پایان گفت :با توجه به برنامه‌ریزی مناسبی که در سالیان گذشته در حوزه شهرها انجام داده بودیم خیلی نگرانی بابت خدمات رسانی در بحث تامین آب شرب شهرها نداشته و البته با توجه به نبود منبع آب پایدار در استان سعی کرده ایم تاب آوری تاسیسات خود را به شکل مناسبی و متناسب با شرایط منابع آبی استان مدیریت کنیم.
انتهای پیام/