روشنایی تونل آبسرده بروجرد تکمیل شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان،گفت:پروژه روشنایی تونل آبسرده در محور بروجرد_بیرانشهر تکمیل شده و در روزهای آینده وارد مدار می شود.

به گزارش همای سعادت ،عباس شرفی،اظهار داشت: با توجه به اهمیت روشنایی در ایمنی محورهای مواصلاتی، پروژه های روشنایی در تمام محورهای استان فعال شده است که در حال حاضر پروژه روشنایی تونل آبسرده در محور بروجرد_بیرانشهر به طول ۸۰۰ متر تکمیل شده است و در روزهای آینده وارد مدار می شود.

وی با بیان اینکه مناقصه پروژه تعمیر و نگه داری روشنایی منطقه یک استان برگزار شده است، افزود: برنده این مناقصه مشخص شده است و تعمیر و پشتیبانی محور خرم آباد_بروجرد تا محدوده پل هرو با اولویت بندی مقاطع آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین پروژه های اولویت دار روشنایی در مرکز استان، مقطع شوراب در محور خرم آباد_پلدختر به طول شش کیلومتر است که به زودی اجرا و تکمیل می شود.

وی از نصب چهار برج روشنایی در محورهای استان خبر داد و گفت: دو عدد برج نوری در تقاطع تنگ بره رومشکان، یک عدد در تقاطع شول آباد الیگودرز و یک عدد در تقاطع مومن آباد ازنا نصب و راه اندازی شده است تجهیزات برج نوری پران پرویز خریداری و آماده نصب، فونداسیون و پایه برج نوری تقاطع گراب کوهدشت نیز نصب شده و در مرحله نصب شبکه قرار دارد.

شرفی گفت: اجرای روشنایی ورودی الیگودرز به طول دو کیلومتر نیز جزو برنامه ها است که به زودی عملیاتی می شود.

براساس این گزارش، درمجموع ۱۴۰کیلومتر روشنایی در طول محورهای استان وجود دارد که نگه داری و به روزرسانی آنها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان انجام می شود.

انتهای پیام/