رومشکانی ها در بدرقه شهید «گمنام» حماسه آفریدند

مردم شهید پرور رومشکان بار دیگر در تشییع پیکیر مطهر شهید گمنام حماسه ای آفریدند که تا سالهای سال در ذهن ها ماندگار خواهد بود و برگ زرینی بر ولایت مداری مردم غیور این شهرستان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.

همای سعادت آنلاین- یادداشت- در سالروز شهادت بی بی دو عالم شیرزنان رومشکانی با اتکا به سیره مقدس حضرت فاطمه الزهرا(س) برای شهید گمنام حق مادری و خواهری بجا آورند و با سرودن مویه های غم انگیز لکی و لری اشک را بر گونه همگان جاری کردند و در کنار مادران گرانقدر شهید خوشنام عزیز ثابت کردند وجب به وجب این خاک میزبان این دلاورمردان تاریخ است. مردم فهیم رومشکان از بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، کشاورز و دامدار، نوجوان و خردسال با خلق حماسه ای دیگر الگویی تمام عیار از ولایت مداری، تقوا و غیرت را برای نسل های جوان در سراسر کشور به منصه ظهور رسانند. البته چند روزیست که میهن عزیزمان ایران اسلامی معطر به عطر شهیدان شده و سراسر کشور شاهد استقبال و وداع با شکوه مردم با پیکر مطهر شهدای گمنام است، اما نکته در خور توجه مراسم بی‌نظیر واع با شهید گمنام خوشنام ،پیوند ناگسستنی مردم‌ ولایتمدار رومشکان و قهرمان دوران دفاع مقدس صحنه‌ ای دیدنی را در یک روز سرد زمستانی به نمایش گذاشتند تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر همچون شهیدان سوری ها، امرایی ها، باقرزاده ها و… را گرامی بدارند و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید مثیاق کنند.

سیل جمعیت بی نظیر و با شکوه مردم رومشکان که کتمان و کمرنگ جلوه دادن آن تنها کار معاندین و رسانه‌های اجاره ای آنها از جمله بی.بی.سی، اینترنشنال، من و تو… است. اما دشمنان حیله گر باید بدانند و بفهمند که حتی محروم ترین شهرستان کشور که از حداقل امکانات بی بهره است ،ولی در وفادار، پایندی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی اجازه زیاده گویی به دشمن نخواهند داد و ساعت‌ها سرمای زمستان را برای استقبال از شهدایی که بیش از ۴ دهه از شهادت آنان می گذرد تحمل کنند تا رو سیه کنند دشمنان این مرز و بوم را. بعد از فتنه اخیر اغتشاشگران، باید تصاویر حضور پر شکوه مردم رومشکانی را قاب بگیرند و به تعدادی از سیاسیون مردود یا سلبریتی‌های متوهم نشان داد و بگویند، اینها ملت ایران اسلامی هستند نه دروغگویانی که خود را در فضای مجازی به نمایندگی از مردمی فهیم و همیشه در صحنه معرفی میکنید. اینک مدعیان مردم‌دوستی کجا هستند تا حضور صدها هزار نفری محروم ترین شهرستان لرستان را در مراسم تشییع شهید گمنام را ببینند؟! که همین حضور مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویانیست که به خیال خام برای براندازی نظام حتی به سطل‌زباله رحم نکردند.
در طول تاریخ کدام انقلابی بجز انقلاب اسلامی می توان پیدا کرد که حدود نیم قرن از آن می گذرد اما ملت همچنان تا آخرین قطره خون پای آرمان ها و ارزش های آن ایستاده باشند.گرچه وقوع اغتشاشات، آشوبگری‌های اخیر و عملیات رسانه ای سنگین دشمن در جنگ ترکیبی برخی دل‌ها را سست کرده بود تا دشمن به مقصد شوم خود برسد اما شهدای گرانقدر همانند دوران طلایی دفاع مقدس سر از خاک بر افراشتند تا بار دیگر دشمن تا بُن دندان نشسته را شکست بدهند و نقشه های شوم آنان را خنثی کنند.از صحنه های دیدنی واع با شهیدگمنام در شهرستان رومشکان، حضور مشتاقانه جوانان و نوجوانان بود که جنگ را ندیده‌ بودند اما از رشادت های دلیرمردان ۸ سال دفاع مقدس شنیده بودند، و این پیام زنده بودن، یاد و خاطره شهدا در ذهن و روح پاک جوانان جاری می کند که خون در رگ دارند از این ارزش های دفاع خواهند کرد.

یاد و نام این شیر مردان بزرگ تاریخ تا همیشه جاویدان، که همیشه این آب و خاک را از چنگال دشمن غاصب نجات می دهند و صراط مستقیم و ریسمان محکمی باشند برای دوستدارن نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن پایان امیدواریم خداوند متعال به برکت حضور این شهید خوشنام،مسئولان قدر مردم محروم رومشکان را بیشتر بدانند و برای زدودن زنگار محرومیت از چهره این شهرستان زر خیز تلاش مضاعف کنند تا قطع امید دشمن باشد از رخنه در دل مردم.

کیانوش سوری -مدیر مسئول کلماکره و پایگاه خبری رومکا

انتهای پیام/