روند ساخت بیمارستان «نیایش» خرم آباد شتاب گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شتاب ساخت بیمارستان «نیایش» خرم آباد با پرداخت تسهیلات بانکی شدت بیشتری گرفته است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر بهرام دلفان در حاشیه بازدید رئیس امور شعبه بانک ملی لرستان از پروژه بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مجموع پروژه بیمارستان در دو بلوک شمالی و جنوبی  احداث می‌شود که هر بلوک بیش از ۲۵۰ تخت با کاربری درمانی متفاوت اعم از تخصصی، فوق تخصصی، کلینیکی و پاراکلینیکی دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان نیایش بر اساس استانداردهای روز در حال ساخت است و پیش بینی می‌شود تا ۵۷۷ تخت بستری افزایش یابد، افزود: زیر بنای کل پروژه ۵۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع با مساحت ۱۳ هزار متر مربع در حال ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: مجموع سایت بیمارستان نیایش ۱۰۷ هزار متر مربع است و در آینده نیز توسعه آموزشی و درمانی بیشتری در فضای آن انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: با پرداخت اولین قسط از تسهیلات ۲۷۲ میلیارد تومانی که از طریق ماده ۵۶ دریافت شده پروژه بیمارستان نیایش به عنوان پروژه مهم استان شتاب بیشتری گرفته است که بابت این مهم از همکاری بانک ملی استان قدردانی می‌کنیم.

دلفان با اشاره به اینکه با ساخت و راه‌اندازی بیمارستان مذکور ازسرگردانی بیماران هم استانی در سایر استان‌ها جلو گیری می‌شود، گفت: بیمارستان نیایش به عنوان بیمارستان جنرال استان تا سالها نیاز استان را برطرف می‌کند همچنین از دیگر مزایایی راه‌اندازی آن ایجاد اشتغال‌زایی و جذب نیروی کار در استان است.

غلامحسن کریمی رییس امور شعبه بانک ملی استان در این بازدید، گفت: مشارکت بانک ملی و پرداخت تسهیلات برای ساخت بیمارستان نیایش باعث افتخار این بانک است که اگر پروژه ساخته شود مایه مباهات برای استان و غرب کشور بوده که برای تحقق این امر بانک ملی در کنار دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری این پروژه خدمات درمانی مناسبی به مردم ارائه می شود.

انتهای پیام/