رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت منصوب شد

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، پرویز نورمحمدی به سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت منصوب شد.

‍ به گزارش همای سعاوت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، صبح چهارشنبه یکم مرداد ماه در مراسمی با حضور علی نیک سرشت؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، مجید سوری؛ بازرس شهرستانها و سجاد شفیعی؛ مسئول روابط عمومی اداره کل، ضمن تقدیر از زحمات هشت ساله عزت جعفری، ریاست اسبق، پرویز نورمحمدی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت: عرصه فرهنگ باید خالی از سیاست باشد و استفاده از ظرفیت تمامی اصحاب فرنگ و هنر، فارغ از گرایشات سیاسی یک موضوع مهم است که باید مد نظر متولیان قرار گیرد.

نیک سرشت ادامه داد: هنرمندان شهرستان کوهدشت در شاخه های مختلف هنری از جمله، موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و … در سطح کشور شناخته شده و مطرح هستند و تعامل درست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان می تواند مسیر توسعه فرهنگی کوهدشت را بیش از گذشته هموار کند.

در بخش دیگر از این مراسم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته طی سالهای گذشته، گفت: هنرمندان شهرستان باید مطالبه گر باشند و به عنوان یک موتور محرک، مجموعه اداره شهرستان را در مسیر ایجاد تحول فرهنگی و هنری یاری دهند.

نورمحمدی تصریح کرد: کوهدشت ظرفیت میزبانی از رویداد های بزرگ هنری در سطح ملی را دارد و انشاالله در تعامل با هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان، اتفاقات خوبی را برای کوهدشت رقم خواهیم زد. 

لازم به ذکر است ،پرویز نورمحمدی از نیروهای پیمانی شاغل در مجموعه اداره کل می باشد که پیش از این کارشناس فرهنگی و مسئولیت امور مالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/