مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان؛

ساخت سدها از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است/ سد «کمندان» در آستانه آبگیری

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه ساخت سدها از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است از آبگیری سد «کمندان» در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، داریوش حسن نژاد در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی در همه جای کشورایران برکات فراوانی را به ارمغان آورد که ازجمله آنها میتوان به ساخت سدها اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در استان هیچ سدی ساخته نشده بود، بیان کرد: هم اکنون در استان لرستان، هفت سد فعال دردست اجرا داریم که شش سد در حوزه فعالیت شرکت آب منطقه ای لرستان و سد رودبار توسط شرکت آب نیرو در دست اجرا است.

حسن نژاد تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تامین آب شرب و بهداشتی برای تمامی شهرها و اکثر روستاها می باشد که از این لحاظ از کشورهایی هستیم که در رتبه بالای جهانی قرارداریم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر اعتبارات خوبی به بخش آب کشور تزریق شده است و دولت طرح هایی را بصورت اضطراری در دست اجرا دارد.

حسن نژاد گفت:شرکت آب منطقه ای لرستان سال گذشته با جذب ۸۵۲ میلیارد تومان در بخش آب، رتبه اول استانی را داشت و ۳۰ درصد از اعتبارات استانی در بخش آب استان هزینه شد. امسال هم ۹۶۵ میلیارد تومان به بخش آب اختصاص داده شده است که ۶۰۵ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و باعث رشد خوب در پروژه های استان شده است.

وی افزود:سد کمندان شهرستان ازنا را نیز در آستانه آبگیری داریم که در دور دوم سفر ریاست جمهوری عملیات آبگیری آن آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی شبکه سدهایی که متوقف شده بود هم اکنون فعال بوده ودر صورت به بهره برداری رسیدن ، مردم عزیز استان از برکات فراوان آن بهره مندخواهد شد.

انتهای پیام/