سالن شهید«کریمی»آماده میزبانی ملی و بین المللی دو و میدانی می شود

سپهوند از آمادگی سالن شهید«کریمی»خرم آباد،برای میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی دو و میدانی خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سیاوش سپهوند،رئیس هیات دو و میدانی لرستان گفت: با توجه برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت در توسعه دو و میدانی استان، در سال جدید با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، سالن شهید کریمی خرم آباد، آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی دو و میدانی می‌شود.

وی افزود: در تقویم اجرایی برای سال جدید، راه‌اندازی مجدد لیگ استان پایا دختر و پسر و بررسی جلسات هیات های شهرستانی و حضور میدانی در شهرستان ها جهت پیگیری مشکلات آن‌ها در اولویت قرار دارد.

سپهوند ادامه داد: برگزاری مسابقات انتخابی تیم های استان در همه رده های سنی پسر و دختر و پیگیری و رایزنی احداث تعمیر و زیرساخت پیست دو و میدانی در شهرستان های بدون زمین و حمایت از ورزشکاران مستعد جهت حضور پر قدرت در بازی های ملی و بین المللی نیز از دیگر برنامه هاست.

اجرای طرح ساماندهی و ارتقا دانش فنی مربیان فعال و پیگیری مطالبات و مشکلات آن‌ها، ایجاد تفاهم نامه دو سویه با آموزش و پرورش استان، برای شناسایی و جذب استعدادهای جدید، ایجاد بستر تمرین برای ورزشکاران هدایت های به لیگ ها و مسابقات کشوری و فعال کردن بخش های پر استعداد و دارای شاخصه های جمعیتی، نظیر سپیدشت، اشترینان، برخوردار، فیروزآباد و معمولان از دیگر برنامه های امسال هیأت دو و میدانی بود که وی از آنها نام برد.

انتهای پیام/