سرپرست جدید بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد معرفی شد

طی مراسمی،سرپرست جدید مرکز آموزشی،درمانی شهدای عشایر خرم آباد معرفی شد

به گزارش همای سعادت،آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز آموزشی،درمانی شهدای عشایر خرم آباد با حضور علی فرهادی،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزارشد.

فرهادی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با تشریح ابعاد گسترده خدمت در دانشگاه،اظهار داشت:مجموعه مدیریت توانمند دانشگاه علیرغم تحریم های ظالمانه و کمبود اعتبارات موجود،طی این مدت با حمایت های رئیس دانشگاه،شاهد رضایتمندی مردم در بخش های بهداشت و درمان و دیگر عرصه های آن بوده ایم.

وی افزود:دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی،آموزشی،تحقیقاتی،خدماتی و فرهنگی مشغول خدمتگزاری است و با حضور و حمایت های رئیس دانشگاه،شاهد توسعه در حوزه سلامت استان هستیم.

فرهادی گفت:مدیریت کلان دانشگاه توانسته است در سال گذشته ۶۰ پروژه بهداشتی،درمانی را تکمیل و راه اندازی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی گفت:با برنامه ریزی های مستمر و پیگیری های ریاست دانشگاه،قرار است بیمارستان ۵۵٠ تختی نیایش خرم آباد با ۶۰ درصد رشد فیزیکی تا پایان سال ۱۴۰۴ تکمیل و بهره برداری برسد.

وی افزود:در حال حاضر سرعت و دقت در ساخت این بیمارستان در نوع خود بی نظیر است که پس از اتمام ساخت این پروژه، این بیمارستان به جمع بیمارستان‌های استان اضافه خواهد شد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی،تصریح کرد:یکی از دغدغه های مهم رئیس دانشگاه پرداخت مطالبات کارکنان می باشد که در ماه‌های آتی شاهد خبرهای خوبی در این خصوص خواهیم بود تا فواصل پرداخت ها نیز کوتاه تر شود.

در ادامه نیز حمزه حسنی،رئیس سابق بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد با تقدیر از حمایت های دلفان،ارتقا زیر ساخت ها،توسعه بخش ها و تهیه تجهیزات در این مرکز را در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی آنان دانست.

وی افزود:در این مدت و علاوه بر خدمات انجام شده، توانسته ایم اتاق های عمل و زیر ساخت های نصب ام آر آی این مرکز را نهایی کنیم.

در ادامه«عطا جفرسته»،سرپرست جدید این مرکز آموزشی و درمانی، از حسن اعتماد دلفان،رئیس دانشگاه تقدیر کرد و به بیان برنامه های پیش روی خود پرداخت.

انتهای پیام/