سلسله و دلفان از وجود کارخانه بزرگ محروم هستند

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت:برغم خدمات زیاد نظام هنوز کارخانه بزرگی در شهرستان های سلسله و دلفان وجود ندارد.

به گزارش همای سعادت ،یحیی ابراهیمی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با حضور مدیران بانک های عامل و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: مهمترین معضل شهرستان های سلسله و دلفان و همچنین لرستان، خارج شدن از ریل توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری ، فرهنگ، اقتصاد و معیشت مردم است، عنوان کرد: در لرستان بهترین منابع طبیعی را در اختیار داریم اما متاسفانه بیشترین درصد بیکاری و معضلات ناشی از آن متعلق به این استان  است. 

ابراهیمی با اشاره به شکاف اقتصادی لرستان با استان های همجوار، افزود: در شهرستان دلفان هنوز ۳۶۰ کیلومتر راه مالرو داریم و مهمترین مشکل و مطالبه مردمان برخی مناطق این شهرستان ها، هنوز جاده و آب آشامیدنی است.

وی با اشاره به مدیران بانک های عامل، ادامه داد: به عنوان کسانی که مسئولیت تامین منابع مالی بنگاه های اقتصادی را برعهده دارید پای کار بیایید و رضایتمندی مراجعه کنندگان و متقاضیان دریافت تسهیلات را در دستور کار قرار دهید و در دریافت وثایق و ضمانت ها با مردم همکاری و مدارا کنید. 

نماینده سلسله و دلفان در مجلس با تاکید بر اینکه مدیر ریسک پذیر می خواهیم، ادامه داد: مدیر بخشنامه ای نمی خواهیم، انتظار داریم که دستگاه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی پای کار آمده و درخواست های مردم را جمع آوری کنند تا در کارگروه اشتغال مطرح و در پرداخت تسهیلات سرعت عمل ایجاد شود. 
انتهای پیام/