شرکت «دارو پخش» سلسله در هفته ی دولت به بهره برداری رسید

شرکت «دارو پخش» شهرستان سلسله، همزمان با هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی بهره برداری شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر بهرام دلفان در مراسم بهره برداری این طرح ،گفت: هرجا همدلی و همفکری وجود داشته باشد اتفاقات خوبی در آنجا رخ می دهد و به دنبال آن اشتغالزایی نیز بوجود می آید.

وی افزود: یکی از اولویت های این دانشگاه در بحث دارو و تجهیزات،این است که ما به شرکت های توزیع کننده دارو، نگاه ویژه ای داریم و در بحث پرداخت بدهی های دانشگاه به شرکت های دارویی نیز اولویت با شرکت هایی می باشد که در لرستان مرکز توزیع دارند.

دلفان، شرکت «دارو پخش» را یکی از شرکت های فعال در استان لرستان دانست و گفت:خوشبختانه امروز شاهد افتتاح مرکز توزیع دارو پخش شهرستان سلسله با حضور دکتر ابراهیمی و دیگر مقامات و مسئولین استانی و نمایندگان این شرکت در شهرستان سلسله هستیم.

وی افزود: با وجود دکتر ابراهیمی در هیات امنا ارزی و همفکری و همدلی که بین مردم و مسئولین استان سراغ دارم، قطعا شاهد پیشرفت و ترقی این شهرستان و ورود تجهیزات پزشکی جدید به استان خواهیم بود.

مرادی فرماندار شهرستان سلسله، مساله دارو را یک مساله ی مهم دانست و گفت : با حمایت دکتر ابراهیمی و دکتر دلفان رئیس دانشگاه و با اعتمادی که بین مقامات این شهرستان و شرکت «دارو پخش» ایجاد شده، ما شاهد افتتاح مرکز توزیع دارو پخش سلسله در آغاز هفته ی دولت هستیم.

وی افزود: افتتاح این مرکز برای منطقه که می تواند شهرستان های همجوار را نیز پوشش بدهد برای ما حیاتی است و بر همه واجب است که در حفظ ، نگهداری و مراقبت از آن کوشا باشیم.

بر پایه این گزارش، مرکز توزیع «دارو پخش» سلسله در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با یک هزار و ۲۶۵ متر مربع زیر بنا و با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش، صبح امروز در شهرک صنعتی شهرستان سلسله بهره برداری شد.

این مرکز دارای یک هزار و ۴۰ متر مربع انبار ، سه هزار و ۷۳۵ متر مربع محوطه سازی و ۱۵۰ متر مربع قسمت اداری می باشد.

انتهای پیام/