مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

شرکت در انتخابات ضامن امنیت ملی است

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت:دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از حضور حداکثری مردم نگران هستند و همین اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را نشان می دهد.

به گزارش همای سعادت،بهزاد شاکرمی ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری اظهار داشت:همه ما در قبال وطن خود وظایفی بر عهده داریم که مهمترین آن حضور در صحنه انتخابات و انتخاب فردی اصلح است تا بتواند متناسب با نیازهای کشور برای رفع مشکلات بهره کافی را ببرد.

وی با اشاره به این مهم که کشور برای حضور در مناسبات بین‌المللی نیازمند قدرت است یادآور شد:حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدرت ملی کشور را افزایش می دهد و همین باعث دست بالای نظام اسلامی در معادلات بین الملی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان با ذکر این رهنمود از رهبر معظم انقلاب که مشارکت مردم باعث پشتیبانی و مایه سربلندی نظام خواهد شد،تصریح کرد:برگزاری انتخابات های متعدد در نظام جمهوری اسلامی یکی از افتخارات و ابعاد ممتاز انقلاب اسلامی به حساب می آید و نشان دهنده مردم سالاری دینی و اهمیت نظر مردم در اداره کشور است.

این مقام مسئول تأکید کرد:انتخابات رویدادی اساسی و بنیادی است که روح تازه؛شور و امید به تحولی عظیم را در کالبد و تاروپود و جامعه تزریق می کند.

شاکرمی در پایان ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:مردم با بصیرت استان لرستان به خوبی می دانند که ما در طرف درست تاریخ ایستاده ایم و خون هزاران شهید گلگون کفن گواه این ایستادگی ماست و حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن پیشرفت؛توسعه و امنیت کشور است.

انتهای پیام/