شناسایی نقاط حادثه خیز کشور/ گشت‌های نامحسوس پلیس راه فعال‌تر می‌شود

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: جهت به حداقل رساندن سوانح و تصادفات جاده‌ای راهها و نقاط حادثه‌خیز استان کنترل شود.

به گزارش همای سعادت، احمدرضا دالوند صبح امروز در مانور سراسری پلیس راه استان با بیان اینکه از مهمترین اقدامات در ایام نوروز برقراری امنیت، آرامش و رفاه مردم است،اظهار کرد: نیروهای خدوم نظامی و انتظامی در این ایام با ایثار و ازخودگذشتگی در برقراری امنیت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی بیش از پیش تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: همه‌ی مردم در ایام نوروز کنار خانواده‌های خود در کمال امنیت و آرامش به سر می‌برند در صورتی‌که نیروهای انتظامی جدایی از خانواده‌های خود برای آسایش مردم در تلاش هستند. این اقدام در پیشگاه خداوند متعال نوعی جهاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به جلسه ستاد خدمات سفر و شورای راهبری ترافیک استان، بیان کرد: به منظور ایجاد بستر مناسب برای میهمانان نوروزی به دستور استاندار مصوبات این جلسات با همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی استان عملیاتی شد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر گشت‌های نامحسوس پلیس راه استان، افزود: جهت به حداقل رساندن سوانح و تصادفات جاده‌ای راه‌ها و نقاط حادثه‌خیز استان کنترل شود.

دالوند خاطرنشان کرد: نقاط حادثه خیز کشور توسط وزارت کشور و راهداری شناسایی، جمع بندی و احصا شده که باید تلاش کنیم این نقاط به حداقل برسند.

وی بر لزوم ایجاد پایگاه های خدماتی در نزدیکی شهرها تاکید و افزود: در بررسی‌های انجام شده بیشترین آمار تصادفات در کیلومتر ۳۰ تا ۶۰ ورودی‌ شهرها رخ می دهد، بنابراین لازم است در این ایام بستری برای توقف موقت رانندگان ایجاد شود.

انتهای پیام/