مدیرکل دفتر جذب استانداری لرستان مطرح کرد؛

صدور ۳ مجوز سرمایه گذاری خارجی توسط دولت سیزدهم در لرستان

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان گفت:سه مجوز سرمایه گذاری خارجی طی فعالیت سه ساله دولت سیزدهم در استان صادر شده است.

به گزارش همای سعادت، محمدحسین جناب روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل استاندارد لرستان در سالن جلسات این اداره، اظهار کرد: به زودی یک سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری در حوزه دارویی با حضور سرمایه گذاری افغانستانی در شهر خرم آباد آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد:همچنین مجوز سرمایه گذاری خارجی ۱۰ میلیون دلاری در حوزه گردشگری نیز صادر و یک طرح تولید سیلیکومنگنز در منطقه ویژه اقتصادی ازنا نیز با حضور سرمایه گذار خارجی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی هایی تا قبل از دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی استان لرستان وجود داشت افزود: طی فعالیت ۳۳ماهه دولت سیزدهم، ۳۵ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی ازنا سرمایه گذاری صورت گرفته که اقدامی کم نظیر بوده است.

جناب با اشاره به تشکیل قرارگاه فرماندهی تولید و اشتغال در استان عنوان کرد: در این قرارگاه فرصت های مختلفی در حوزه های تولید و اشتغال از بالاترین رده ها در شهرستان ها تا پایین ترین رده در دهستان ها تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان باید با ادبیات استاندارد آشنا شوند افزود: استاندارد در کنار واحدهای اقتصادی باید به عنوان مشاوری امین حضور داشته باشد تا کالای مطلوب تولید شود و به دست مردم برسد.

انتهای پیام/