صعود موفقیت آمیز امدادگر لرستانی بر بام قله دماوند

معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد: به مناسبت عید غدیر خم سرکار خانم فتانه دلفان پرچم هلال احمر را در ارتفاع ۵۶۷۱ متری بام ایران به احتزاز درآورد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،عزیزعلی امرایی با اعلام این خبر اظهار داشت : بمناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم عید امامت و ولایت ، عضو تیم کوهستان بانوان جمعیت هلال احمر این استان به نمایندگی از این تیم به قله دماوند صعود کرد.

وی ضمن تبریک به این بانوی امدادگر و اعضای تیم کوهستان بانوان جمعیت هلال احمر که موفق به صعود بر بام این قله شد،افزود: این صعود در مسیر شمال شرقی در مورخه ۹۹/۵/۱۷ صورت گرفت که دست یافتن و صعود به آن کاری سخت و دشوار است.

امرایی در ادامه خاطر نشان کرد:قله دماوند به ارتفاع ۵۶۷۱ متر بعنوان بام ایران با شهرتی جهانی می باشد و دارای بلندترین شیب در بین قله‌های آتشفشانی دنیا است که صعود به آن توسط این بانوی امدادگر نشان از بالا بودن توان عملیاتی تیم امداد و نجات کوهستان بانوان جمعیت هلال احمر لرستان است.

معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در پایان خاطر نشان کرد : هدف از این گونه صعود ها، توان افزایی نیروهای امدادی به منظور پاسخگویی سریع و بموقع در حوادث و سوانح می باشد تا درصورت وقوع حادثه بتوانیم خدمات خوبی به هموطنانمان ارائه دهیم.

لازم به ذکر است ، قله دماوند در رده دوازدهم و یکی از بلندترین قله‌های دنیا به لحاظ ارتفاع نسبی است.
انتهای پیام/