فعال اقتصادی مطرح کرد؛

صنایع تولیدی لرستان زیر گرد و غبار رکود/ لزوم انتصاب استاندار توانمند

فعال اقتصادی با اشاره به رکود صنعت و واحد‌های تولیدی و اقتصادی استان بر لزوم انتصاب فردی توانمند و با کفایت بعنوان استاندار لرستان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت،علی دولتشاهی در واکنش به اولین روز تشکیل کابینه دولت چهاردهم ضمن تبریک به رئیس جمهور با اشاره به محرومیت مضاعف لرستان در ادوار گذشته تاکنون اظهار داشت:لرستان علی رغم داشتن ظرفیت های منحصر بفرد و سرمایه های خدادادی اما تابحال رنگ توسعه را بخود ندیده و همچنان با محرومیت مضاعف درگیر آزمون و خطای مدیریت‌ها قرار گرفته است.

وی افزود:صنعت و واحد‌های تولیدی و اقتصادی بزرگ استان به عناوین مختلف از جمله سو مدیریت ها و ناکارآمدی در رکود قرار دارند که خروج از این وضعیت صرفاً با توجه ویژه شخص رئیس جمهور امکان پذیر است.

دولتشاهی با انتقاد از مدیریت اجرایی استان تاکید کرد: مردم استان از وضعیت رکود صنعت و اشتغال خسته شدند لرستان نیازمند فردی توانمند، با کفایت و باتجربه بعنوان استاندار است و مطالبه و درخواست اکید مردم این استان از شخص پزشکیان، انتصاب “استانداری در تراز استان های کلان” است تا با اعمال مدیریت کلان چرخه اقتصاد و صنعت استان از وضع موجود رهایی یابد.

این فعال اقتصادی در پایان گفت:رئیس جمهور بایستی بشدت از انتصاب افراد سفارشی و لابی های افراد منفعت طلب پرهیز کند و مانع از حضور استاندار بدون کارنامه و برنامه در لرستان شود.

انتهای پیام/