معاون راهداری کشور مطرح کرد؛

ضرورت ارتقای ایمنی شبکه راه‌های لرستان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:با توجه به اینکه لرستان در مسیر کریدور‌های مهم حمل و نقل کشور قرار دارد،ارتقا ایمنی شبکه راه‌های این استان ضروری است.

به گزارش همای سعادت، رضا اکبری در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: لرستان یک استان مولد کشاورزی، دامپروری و معدنی است که کریدور‌های مهم حمل و نقل از جمله ۲ محور آزادراهی و نزدیک به مرز‌های غربی دارد، اما ایمنی شبکه راه‌های آن پایین است و طرح‌های بازسازی سیل ۹۸ نیز ناتمام باقی مانده است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عرصه خدمت و دوندگی است و مدیران استان‌ها باید برای خدمات رسانی به مردم بیشتر تلاش کنند.

اکبری ادامه داد: واردات ماشین آلات راهداری به کشور سال گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب و پس از آن مجوز این مهم به استان‌های مختلف و لرستان با توجه به وسعت و حجم مشکلات این منطقه داده شد که در صورت رفع مشکلات و اختلاف نظر‌ها با سازمان صمت، ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری وارد کشور می‌شود.

وی، مرتضی شیروانی مدیرکل سابق را از جمله مدیران خوب دانست و افزود: وی در دوران مسئولیت خود با توجه به شناخت خوب از منطقه و راه‌های استان اقدامات خوب و ارزنده‌ای انجام دادند که از زحماتشان قدردانی می‌کنیم.

معاون راهداری تصریح کرد: مهندس امرایی هم از نیرو‌های بومی و باتجربه است که برای سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان فردی شایسته خواهند بود.

اکبری عنوان کرد: از آقای امرایی مدیرکل جدید انتظار می‌رود مواردی از جمله ارتقای ایمنی راه‌ها، انجام امور کارشناسی با تحلیل تصادفات، توزیع به جا و مناسب اعتبارات، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و رسیدگی به رفاه کارکنان از جمله نیرو‌های شرکتی راهداری را به عنوان اولویت‌های مهم استان پیگیری کند.

انتهای پیام/