عزم و شکوه حضور دورودی ها در همایش پیاده روی صبح و نشاط

همایش پیاده روی صبح و نشاط با حضور بیش از پنج هزار شهروند دورودی و لرستانی، باشکوه و جلوه خاصی برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، همایش پیاده روی صبح و نشاط ۲۱ بهمن با حضور بیش از پنج هزار شهروند دورودی و لرستانی، باشکوه و جلوه خاصی برگزار شد که به جرات میتوان گفت این همایش به نسبت جمعیت شهرستان دورود پایتخت طبیعت ایران در کشور بی نظیر بوده و به اذعان حاضران برترین همایش در امسال بوده است.

پخش مستقیم این همایش از شبکه های سراسری اهمیت کار را دو چندان کرده بود. همچنین این همایش مهمانان ویژه ایی از جمله استاندار لرستان و معاونان ،مدیرکل ورزش و جوانان استان ،امام جمعه و فرماندار شهرستان درود ،محمود رحمتی رئیس و خانم شمس نایب رئیس هیأت ورزشهای همگانی استان را در کنار مردم داشت.

در خلال این همایش باشکوه جامعه ورزش های همگانی لرستان به پاس حمایت و پشتیبانی سید “آرش قیاسیان “مدیرکل جوان و کاربلد ورزش استان از ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده ها و آحاد جامعه تقدیر و قدردانی ویژه شد و همچنین از استاندار ورزش دوست استان لرستان جناب آقای زیودار تقدیر بعمل آمد.

در پایان این همایش خانوادگی که به همت هیات ورزشهای همگانی لرستان برگزار شده بود به شرکت کنندگان جوایز نفیسی از جمله دوچرخه ،فرش ،تلویزیون و گرمکن ورزشی به تعداد محدود به قید قرعه داده شد.

انتهای پیام/