عمل جراحی کودک چهار ساله مبتلا به تومور بدخیم قفسه سینه در بیمارستان مدنی خرم آباد

رییس بیمارستان مدنی خرم آباد از انجام موفقیت آمیز عمل کودک چهار ساله مبتلا به تومور بدخیم قفسه سینه در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر آرش امین امروز دوشنبه ۶ تیرماه، با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز این عمل گفت: بچه ۴ ساله که به علت مبتلا به تومور بدخیم در قفسه سینه و به علت بزرگی تومور قطع امید شده بود، خوشبختانه با کمک” دکتر بابک عبدالکریمی ” فوق تخصص بیماری های خون و سرطان کودکان، این عمل با موفقیت انجام شد.

وی افزود: شیمی‌درمانی داخل شریانی برای کودکان یکی از روش هایی که در سطح کشور کمتر انجام می شود، اما خوشبختانه در بیمارستان تخصصی آیت الله مدنی خرم آباد، توسط کادر درمانی متخصص و مجرب تاکنون ۷ بار عمل با موفقیت انجام شده است.

دکتر امین گفت: در این روش ماده شیمی درمانی از طریق شریان به تومور تزریق می‌شود و امیدواریم با انجام این عمل، حال عمومی این بچه ۴ ساله هر چه زودتر بهبود یابد.

رییس بیمارستان مدنی خرم آباد در پایان گفت: وجود پزشکان متخصص و تقویت و تجهیز امکانات پزشکی مناسب در مراکز درمانی استان می توان ضمن جلوگیری از اعزام اینگونه بیماران به دیگر استان ها، خدمات بهینه ای به هم استانی های عزیز در عرصه سلامت و درمان ارائه کرد.