فاز دوم پتروشیمی خرم آباد به بهره برداری میرسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد امیدواری در مردم در زمینه کار و اشتغال گفت: افتتاح فاز دوم پتروشیمی خرم آباد کار بزرگی است که در استان لرستان شروع شده و به اتمام رسیده است.

‍به گزارش همای سعادت ، جلسه هماهنگی افتتاحیه فاز دوم پتروشیمی خرم آبادعصر امروز چهاردهم‌تیر ماه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و با حضور سلطانی فر و توکلی، نمایندگان محترم دفتر ریاست جمهوری در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

دکتر عبدالهی با اشاره به برنامه‌های بزرگی که در زمینه اشتغال در استان لرستان در حال انجام است، گفت: پتروشیمی خرم آباد یکی از واحدهای خوب و فعال استان لرستان است که در بحث صادرات مطرح است و با اجرای فاز دوم پتروشیمی چرخه آن کامل تر خواهد شد.

وی افزود:در هفته گذشته در خصوص افتتاحیه طرح کشت در اراضی شیب دار و کم بازده، سهم استان لرستان در این خصوص یک چهارم کل اراضی مورد نظر در کشور بود که این موضوع، نشان دهنده اجرای کارهای مثبت در استان لرستان است.

معاون استاندار با بیان اینکه ۴۱ پروژه جهش تولید در استان لرستان اجرایی خواهند شد، گفت: پروژه هایی سنگین تر از فاز دوم پتروشیمی خرم آباد نیز در سطح استان در دست اقدام است که تا پایان سال در قالب پروژه های جهش تولید به بهره برداری خواهند رسید.
انتهای پیام/