فرآیند توسعه خوشه کسب و کار آبزی‌پروری لرستان آغاز شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از انتخاب عامل و آغاز فرآیند توسعه خوشه کسب و کار آبزی‌پروری لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، بختیار رازانی گفت: در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر محمدلو ناظر عالی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نماینده شیلات استان تشکیل گردید، پس از مصاحبه فنی و تخصصی با شرکت کنندگان در مناقصه خوشه آبزی پروری لرستان و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده، پاکات مناقصات بازگشایی، و پس از محاسبه امتیازات عامل خوشه مربوطه انتخاب شد.

وی ،افزود: زمینه فعالیت در هر دو بخش کشاورزی و صنعت وجود داشته و علیرغم نامتوازن بودن رشد هر کدام از این بخشها،اما هرکدام بطور جداگانه بسترهای بسیار مناسبی برای فعالیت و ایجاد خوشه در خود نهفته دارند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان تصریح کرد : استان از ظرفیت و پتانسیل های ویژه ای برای ایجاد و توسعه خوشه های صنعتی و کشاورزی برخوردار است و لازمه موفقیت در این امر نیز وجود اطلاعات و آمارهای شفاف و همکاری تمامی نهادهای دست اندرکار می باشد.

وی در پایان اشاره کرد : توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک در قالب مدل توسعه ای خوشه می تواند موجب ارتقاء جایگاه تولید در محصولات خوشه گردد.
انتهای پیام/