فرمانده بسیج شرکت برق لرستان معرفی شد

مراسم معارفه فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان (پایگاه مقاومت شهید مدنی)با حضور سرهنگ صادقی رئیس بسیج مهندسین صنعتی استان لرستان، معاونین و مدیران شرکت و مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق استان برگزار گردید.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ،گفت: بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلابی و اسلامی نقش موثری دارد و بسیج باید نقش تسهیل کننده، مشاور و حامی را در سازمانها ایفا کند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.

مهندس فریدون خودنیا با اشاره به نقش کارکنان بسیجی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی در شرکت توزیع برق اظهار داشت: سرمایه انسانی که دارای تعهد و تخصص باشد و در کنار آن دارای روحیه بسیجی باشد در موقعیت‌های حساس می‌تواند با رشادت مثال زدنی گام‌های موثری در جهت رشد و اعتلای اهداف شرکت بردارد .

وی افزود: نمونه بارز خدمات‌رسانی توسط بسیجیان شرکت را می‌توان در سیل فروردین ۹۸ مشاهده نمود که نیروهای بسیجی شرکت بدون چشم‌داشت و فقط از روی وظیفه‌ی انسانی با تمام توان به خدمت‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده پرداختند.

خودنیا با تاکیدبر لزوم اشراف داشتن کارکنان بسیجی به دانش روز و تکنولوژی پیشرفته صنعت برق ، گفت: شرکت توزیع برق با دارا بودن چنین کارکنانی که دارای روحیه بسیجی هستند، توانسته مشکلات را رفع و خدمات رسانی به هم استانی های عزیز را به نحو احسن انجام دهد.

در ادامه، حکمت بیرانوند فرمانده جدید بسیج شرکت گفت: بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان به خوبی پاسداری کنیم.

در پایان این مراسم آقای حکمت بیرانوند به‌عنوان فرمانده بسیج شرکت برق معرفی شد.

انتهای‌پیام/