فعالیت خیرین سلامت در بخش بهداشت و درمان قابل ستایش است

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: فعالیت خیرین سلامت در بخش بهداشت و درمان مشهود و قابل ستایش است.

به گزارش همای سعادت،دکتر علی فرهادی،معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، در دیدار با دکتر غنیان،معاون مجمع خیرین سلامت کشور، که با هدف تسهیل فعالیت خیرین سلامت در لرستان برگزار شد،گزارش جامعی در خصوص فعالیت خیرین سلامت در استان در سال گذشته ارائه کرد.

وی،افزود:فهرست نیازمندی های حوزه سلامت استان، به تفکیک هر شهرستان و کتابچه آن آماده چاپ شده است و اطلاع رسانی به صورت گسترده در سطح استان با همکاری دانشگاه در دست اقدام است.

فرهادی با بیان اینکه فعالیت خیرین سلامت در بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی استان،مشهود و قابل ستایش است،گفت:تلاش می کنیم تا مشارکت خیرین در راستای انجام فعالیت در حوزه های بهداشتی و درمانی و آموزشی و پژوهشی تسهیل شود،دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم، مسیر کمک های خیرین را برای آنها شفاف می کند تا با خاطری آسوده در زمینه بهداشت و درمان فعالیت کنند.

در ادامه،دکتر غنیان،معاون مجمع خیرین سلامت کشور،گفت:در جهت جلب مشارکت خیرین سلامت و تقدیر از آنان در آینده نزدیک،از پروژه های خیر ساز و آماده افتتاح بازدید می شود.

وی در پایان،از فعالیت ها و برنامه های تیم جدید مجمع خیرین سلامت استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقدیر و حمایت کرد.

انتهای پیام/