قطعی اینترنت به‌خاطر افزایش حجم استفاده اینترنت است

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه قطعی اینترنت بخاطر افزایش حجم استفاده اینترنت بود، گفت : بیش از حد اینترنت داریم اما در نحوه توزیع این میزان اینترنت به مردم مشکلاتی وجود داشته که رفع خواهند شد.



به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، قاسمی ، با بیان اینکه این مشکل را منطقه به منطقه در استان حل خواهیم کرد، اظهار داشت : ظرف سه تا چهار ماه آینده ۹۰ درصد این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

 

وی ، افزود : در مخابرات منطقه لرستان به این مشکل واقف شدیم اما در این میان به یک سری تجهیزات نیاز داریم که آنها را سفارش دادیم و تلاش می‌کنیم با مهیا کردن آنها سرعت کار را افزایش دهیم.

قاسمی با بیان اینکه حجم اینترنت استان دو برابر شده است، بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها قدیمی شدند؛ برخی سویچ‌ها در حوزه دیتا باید تعویض تا وضیعت ما بهتر شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در خصوص بسترسازی سرویس‌های ADSL و VDSL اظهار کرد: در بحث VDSL امکانات بسیار خوبی است و هم‌اکنون این سرویس را در دو شهر بروجرد و رومشکان داریم و برای VDSL با هماهنگی با شرکت مخابرات ایران تلاش خواهیم کرد تا نسبت به تامین تجهیزات در شهرهای خرم‌آباد، دورود، الیگودرز و کوهدشت نیز این تکنولوژی راه‌اندازی شود.