قهرمان لرستانی مسابقات آسیایی هانگژو سفیر اهدای خون شد

«زهرا باقری» قهرمان لرستانی مسابقات آسیایی هانگژو به عنوان اولین بانوی سفیر اهدای خون استان انتخاب شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،همزمان با هفته تربیت بدنی و طی آیینی، «زهرا باقری» قهرمان لرستانی دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی هانگژو به عنوان سفیر اهدای خون لرستان انتخاب شد.

علی سوری،مدیر کل انتقال خون لرستان در حاشیه این آیین،اظهار کرد: برکسی پوشیده نیست که تمام دغدغه ی سازمان انتقال خون تهیه خون سالم و کافی است و این امر تنها با جذب اهداکنندگان داوطلبی که با انگیزه خداپسندانه و بشردوستانه خون اهدا می کنند امکان پذیر می شود.

وی افزود:امروزه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه در تلاشند تا با ارائه راهکارهای موثر و عملی، اهداکنندگان داوطلب بیشتری را جذب کنند، این تلاش توسط چهره های سرشناسی که خود اهداکننده خون یا مروج این کار انسان دوستانه هستند می تواند ساده تر به نتیجه برسد.

مدیر کل انتقال خون لرستان عنوان کرد:سفیر اهدای خون کسی است که کمک می کند افراد داوطلب بیشتری به اهدای خون سالم و بدون چشمداشت روی بیاورند و با اهمیت در دسترس بودن آن جهت نجات جان بیماران آشنا شوند.

لازم به ذکر است،«زهرا باقری» کوراش کار لرستانی تیم ملی کشورمان در مسابقات کوراش بازی های آسیایی هانگژو که مهر ماه امسال برگزار شد،به مدال نقره رسید.

انتهای پیام/