قول مساعد شهردار خرم‌آباد برای تامین زمین انجمن سینمای جوان لرستان

شهردار خرم‌آباد برای تامین زمین یا ساختمان مستقل انجمن سینمای جوان لرستان قول مساعد داد.

به گزارش همای سعادت، شهردار و رئیس شورای شهر خرم‌آباد در دیدار با مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوانان ایران، برای تامین زمین یا ساختمان مستقل مناسب انجمن سینمای جوان لرستان پس‌ از بررسی و کارشناسی‌های لازم قول مساعد دادند.

در این دیدار بابک داودی،مدیر امور ساختمان‌ها و املاک انجمن سینمای جوان ضمن تشکر از شهردار و رئیس شورای شهر برای برگزاری این جلسه گفت:با توجه به نیاز انجمن به فضای مستقل و مساحت بزرگ برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های متعدد آموزشی این ضرورت احساس می‌شود که مسئولین محترم این شهر در راستای این مهم گامی بردارند و زمین یا ساختمانی در شان این انجمن اختصاص دهند.

در ادامه این دیدار صمیمی داریوش بارانی‌بیرانوند،شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه نسبت به کار فرهنگی و هنری حساسیت داریم افزود: همیشه پای ثابت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این دیار هستیم و با بررسی کارشناسی املاک و دارایی‌های شهر، بزودی نتیجه این درخواست را اعلام خواهیم کرد.

احمدی رئیس شورای شهر خرم آباد هم ضمن استقبال از این درخواست گفت:فرهنگ اساس است و از طریق تولید محتوا به وسیله فیلم یا عکس می‌توانیم جامعه را نسبت به یک مسئله آگاه و فرهنگ‌سازی انجام دهیم.

محسن مرادی، رئیس انجمن سینمای جوان لرستان به بیان عملکرد و اهداف این انجمن پرداخت و افزود:طی چند سال اخیر شاهد استقبال خوب قشر نوجوان و جوان از دوره‌های برگزارشده سینمایی بودیم و همچنین تولیدات بومی خوبی در استان انجام شده است که امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به امیدخدا شاهد درخشش فیلمسازان لرستانی خواهیم
بود.

انتهای پیام/