لرستان میزبان نشست ملی هم اندیشی قرآن و عترت و امور مساجد کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: نشست ملی هم اندیشی قرآن و عترت و امور مساجد کشور با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون این دفتر و مدیران کل شش استان به نمایندگی از سراسر کشور درخرم آباد برگزار می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، منصور احمدی با اعلام این خبر، گفت: در این نشست که از صبح امروز شنبه چهارم تیر ماه آغاز و تا عصر یکشنبه ادامه خواهد داشت، مسائل، مشکلات و تنگناهای فعالیت های قرآنی و امور مساجد کشور به نمایندگی از طرف شش استان لرستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، مرکزی، کرمانشاه و خوزستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مهدی رمضانی چابک؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت، ریاست این نشست را بر عهده دارد و موضوعات مطرح شده در قالب راهکارهای اجرایی تدوین و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: در حاشیه این نشست سایر موضوعات و نیازمندی های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان را با مسئولین وزارتی حاضر در نشست در میان خواهیم گذاشت با بیشترین بهره را از این کارگاه برای لرستان داشته باشیم. 

انتهای پیام/